FANDOM

Zakazane odcinki to odcinki serialu, które zostały uznane za nienadające się do wyemitowania w konkretnym kraju.

Odcinki zakazane międzynarodowoEdytuj

EP050
Znany jako "odcinek tajemnicy". Ten odcinek został zbanowany na całym świecie od razu po jego wyprodukowaniu. Powodem był brak praw autorskich do postaci Sąsiadów oraz kradzież pieniędzy z Studia aiF. Oryginalnie odcinek miał zostać wyemitowany 4 lipca 1998r. W marcu 2014r. ostatecznie wyciekł do sieci (nagranie pochodzi z Koreańskiej Kasety VHS).

Odcinki zakazane w HolandiiEdytuj

EP004
Chociaż technicznie nie został zbanowany, ten odcinek nigdy nie został wyemitowany w Holandii z nieznanego powodu. Jest jednak dostępny na VHS.

Odcinki zakazane w IranieEdytuj

EP024
Znany też jako "odcinek wódki". Ten odcinek został zbanowany w Iranie po tym jak został tylko raz wyemitowany w 2008r. Powodem był temat alkoholu w znacznej części odcinka, a jak wiadomo Alkohol w Iranie jest surowo zakazany.

Odcinki zakazane w SzwajcariiEdytuj

EP005
Ten odcinek został zbanowany z powodu Slapstick'wej Przemocy.
EP010
EP013
EP019
EP023
EP035
EP046

Tymczasowo zakazane odcinkiEdytuj

Odcinki tymczasowo zakazane w CzechachEdytuj

EP001
Po tym jak stwierdzono, że koszulki bohaterów mogą nawiązywać do Komunizmu, odcinek został wycofany z emisji. Swoją oficjalną premierę w Czechach miał dopiero miejsce 18 kwietnia 2009r. 33 lata po swojej oryginalnej produkcji.