FANDOM

Zakazane odcinki to odcinki serialu, które zostały uznane za nienadające się do wyemitowania w konkretnym kraju.

Odcinki zakazane międzynarodowo

Karty
Znany też jako "EP050". Ten odcinek został zbanowany na całym świecie od razu po jego wyprodukowaniu. Powodem był brak praw autorskich do postaci Sąsiadów oraz kradzież pieniędzy z Studia aiF. Plan zakładał stworzenie 52 odcinków nowej serii. Oryginalnie odcinek miał zostać prawdopodobnie wyemitowany około lipca 1998r. W marcu 2014r. ostatecznie wyciekł do sieci (nagranie pochodzi z Koreańskiej Kasety VHS).

Odcinki zakazane w Holandii

Dywan
Chociaż technicznie nie został zbanowany, ten odcinek nigdy nie został wyemitowany w Holandii z nieznanego powodu. Jest jednak dostępny na VHS.

Odcinki zakazane w Iranie

Winobranie
Ten odcinek został zbanowany w Iranie po tym jak został tylko raz wyemitowany w 2008r. Powodem był temat alkoholu w znacznej części odcinka, a jak wiadomo Alkohol w Iranie jest surowo zakazany.

Odcinki zakazane w Szwajcarii

Bujane krzesło
Ten odcinek został zbanowany z powodu Slapstick'wej Przemocy.
Grill
Lotniarze
Wielkie Pranie
Nietypowy Biwak
Dach
Sejf

Tymczasowo zakazane odcinki

Odcinki tymczasowo zakazane w Czechach

Monterzy
Po tym jak stwierdzono, że koszulki bohaterów mogą nawiązywać do Komunizmu, odcinek został wycofany z emisji. Swoją oficjalną premierę w czeskiej telewizji miał dopiero miejsce 18 maja 2009r. 33 lata po swojej oryginalnej produkcji. Jednak był już dostępny wcześniej na VHS lub DVD.